Srbija je prošlog meseca zvanično dobila brzu prugu. Kapitalan projekat koji će u značajnoj meri unaprediti život i privredu u Srbiji je konačno realizovan i prošlog meseca je brza pruga puštena u rad.
U prvoj etapi renoviranja pruge, u rad je puštena deonica Novi Sad-Beograd. Građani republike Srbije će za svega 30 minuta putovati na ovoj relaciji i to brzinom većom od 200km/h. Sve železničke stanice, peroni i infrastruktura je renovirana na ovoj relaciji.
Naša kompanija, Savabien, je takođe deo ovog kapitalnog projekta; naime, učestvovali smo u renoviranju jedne od arhitektonski najinteresantnijih železničkih stanica u Srbiji – Novi Sad.
Ono što karakteriše ovu stanicu jeste staklena fasada realizovana u velikim panelima koji predivno osvetljavaju enterijer – ceo arhitektoski opus ovog objekta je oličenje futurističkog dizajna koji je bio prisutan tokom 60ih godina 20.veka u komunističko-socijalističkim društvima Evrope.
Savabien stakla korišćena u renoviranju stanice
Zamena stakla i staklenih elemenata (ograde, lift, blagajne) na železničkoj stanici je realizovana Savabien proizvodima:
– kompletna fasada je u prozirnom Guardian Extra Clear 6mm staklu
– sve staklene ograde, kao i šalteri su odrađeni u Savabien kaljenom i laminiranom staklu uz aluminijumske nosače i rukohvate
– za lift je korišćena Savabien spider fasada (sa tačkastim nosačima)
Više o Savabien proizvodima i uslugama saznajte putem našeg sajta ili kroz komunikaciju sa našim komercijalno/tehničkim timom – putem ovog linka.